Kalba gyventojai

Namo priežiūra – patikimose rankose

„Dainavos būsto“ pastatų administravimo vadybininkė Ilona Baliulytė operatyviai reaguoja į gyventojų prašymus.

Pavasaris jau ima džiuginti ilgesnėmis, šviesesnėmis dienomis, šiltesniais saulės spinduliais. Nors žiema jau baigėsi, tačiau šildymo sezonas vis dar tęsiasi. Kodėl bute ima šalti radiatoriai? Ką daryti ir kur kreiptis? Atsakymus į šiuos klausimus jau žino kaunietė Sofija, kuriai į pagalbą iškart atskubėjo „Dainavos būsto“ pastatų priežiūros specialistai. Moteris pasidalino savo namo istorija.

Kovo 11-osios gatvėje esančiame daugiabutyje gyvenanti Sofija pasakojo, kad pirmiausia problemą pastebėjo jos kaimynai: „Anksčiau pas mus jokių bėdų nebuvo, bet štai kaimynai iš devinto aukšto pastebėjo, kad nešyla radiatoriai.“

„Šiame devynaukščiame name keliuose aukštuose nešilo radiatoriai. Nuvykau į vietą su techniku, ieškojome problemos priežasties“, – situaciją komentavo namą prižiūrinti „Dainavos būsto“ pastatų administravimo vadybininkė Ilona Baliulytė. Apžiūrėję ir patikrinę visus namo butus meistrai ėmėsi darbo: „Jie be vargo viską sutvarkė.“

Anot pastatų priežiūros specialistės, šiame name gyvenantys žmonės šalo, nes nešildavo jų radiatorių stovai. Pasirodo, vieni kaimynai gyveno bute su pakeistais radiatoriais, ant kurių uždėti prisukti ventiliai. Dėl to kentėjo visi namo aukštai. „Viską išsiaiškinę, iškart nuraminome gyventojus ir paaiškinome kaip elgtis, kol viskas bus sutvarkyta“, – pasakojo namo vadybininkė.

Kaunietė Sofija visais namo priežiūros klausimais kreipiasi į namo vadybininkę Ilona Baliulytę: „Kai mums reikia, tai kreipiamės tik į Iloną. Ji yra labai maloni, atvira, nuoširdi, mokanti bendrauti. Kaip darbuotoja ji tvarkinga, prižiūri namą ir daro viską, ką reikia.“ Gyventoja negaili gerų žodžių šiai „Dainavos būsto“ darbuotojai ir dėkoja už operatyvų reagavimą ir malonų bendravimą su gyventojais.