Kalba ekspertai Kalba gyventojai

Kauniečiai atskleidė, kodėl naudojasi programėle „eBŪSTAS“

Pranešti apie pastebėtą gedimą daugiabutyje dar niekad nebuvo taip paprasta ir lengva. Tereikia turėti išmanųjį telefoną.

Daugiabučių namų gyventojai vis dažniau būsto priežiūros klausimus sprendžia išmaniai, naudodamiesi mobiliąja programėle „eBŪSTAS“. Aktyviausi šios aplikacijos vartotojai atskleidė, kokiomis programėlės funkcijomis ir privalumais naudojasi dažniausiai.

„Mano Būsto“ atstovai suskaičiavo, kad daugiausia pranešimų per „eBŪSTĄ“ yra užfiksavę trys kauniečiai: Gintarė, Tautvydas ir Virginija. Nuo tada, kai atsisiuntė šią programėlę ir pradėjo ja naudotis, iki šiol jie apie gedimus name išmaniai pranešė net 195 kartus.

Vienas iš „eBŪSTO“ privalumų – fiksuoti, fotografuoti ir iškart siųsti namo administratoriui informaciją apie bet kokius daugiabutyje esančius gedimus. Šią funkciją aktyviausi programėlės vartotojai įvardijo kaip pačią naudingiausią. Tai yra itin patogu, nes nebereikia skambinti į Klientų aptarnavimo centrą ar vykti į įmonės biurą. Be to, taip problemos sprendžiamos dar greičiau ir operatyviau.

Varnių gatvėje esančiame name gyvenanti Gintarė teigia, kad „eBŪSTAS“ yra patogi bei naudinga priemonė fiksuoti gedimus, iškviesti avarinę tarnybą ir gauti visą reikalingą informaciją apie namą, kuriame gyveni.

„Kai pastebiu kažkokį gedimą ar problemą name, nufotografuoju ir nusiunčiu per „eBŪSTĄ“. Taip viskas sutvarkoma greičiau – nebereikia skambinti ir laukti, kol kažkas atsilieps. Jei reikia, ir avarinę tarnybą iškviečiu, nes taip paprasčiau. Šia programėle nesudėtinga naudotis, todėl ją atsisiuntė ir mano kaimynai“, – išmaniąją programėlę įvertino Gintarė.

Šilainiuose gyvenanti Virginija teigia, kad „eBŪSTAS“ palengvino jos kasdienybę: „Labai gera programėlė! Su ja fiksuoju visus gedimus, kuriuos pastebiu. Dar ir kaimynei parodžiau, kaip ja naudotis. Taip pat atsisakiau popierinių sąskaitų, nes per „eBŪSTĄ“ mokėti žymiai patogiau.“

„Mano Būsto“ direktorius Mindaugas Genys sako, kad iki šiol visi gedimai daugiabutyje, kuriuos fiksuodavo gyventojai, buvo registruojami telefonu arba klientams atvykus į biurą. Tačiau, jo nuomone, skaitmenizacijos amžiuje žymiai paprasčiau tai daryti pasitelkus išmaniuosius įrenginius, kuriuos šiandien turi ir naudoja dauguma žmonių.

„Būtent todėl mūsų klientams sudarėme galimybę visus plika akimi name matomus gedimus fiksuoti per išmaniąją programėlę „eBŪSTAS“. Užtenka nufotografuoti gedimą ir keliais paspaudimais pranešti apie jį savo namo administratoriui. Viskas paprasta, greita ir patogu“, – teigia M. Genys.