Kalba gyventojai

Kaunietę maloniai nustebino sumanus pranešimas

„Smagu, kad apie jungiamą šildymą namuose pranešama iš karto, operatyviai ir aiškiai. Gyventojams nereikia patiems skambinti ir teirautis, kada jų namuose bus šilčiau“, – sako „Mano BŪSTO“ administruojamame name gyvenanti Romualda.

Nors šildymo sezonas jau prasidėjęs, kauniečiai, kurių namus prižiūri „Mano BŪSTAS“, buvo maloniai nustebinti, kaip įmonė juos informavo apie šildymo įjungimą.

Kai šalyje prasideda šildymo sezonas, kiekvienas norime žinoti, kada mūsų namuose bus šilčiau. „Mano BŪSTO“ klientų aptarnavimo centras, žinodamas, kaip svarbu apie tai pranešti, įdiegė naujovę, kuri iškart buvo įvertinta ir pastebėta.

Taigi, mieste paskelbus apie šildymo sezono pradžią, visi klientai sulaukė skambučio, kuriuo informuojama, kad per 3 dienas jų name bus įjungtas šildymas. Po 3 dienų skambinama ir teiraujamasi, ar namuose jau šilčiau, jei taip – klientas spaudžia 1, jei dar ne – spaudžia 2 ir su juo susisiekiama dar kartą, pakonsultuojama asmeniškai.

Toks informavimo būdas labai patiko Trakų gatvėje esančiame daugiabutyje gyvenančiai kaunietei Romualdai, kuri skambučių centro darbuotojams parašė padėką:

„Labai ačiū! Šaunuoliai, kad sugalvojote tokią paslaugą. Smagu, kad apie jungiamą šildymą namuose pranešama iš karto, operatyviai ir aiškiai. Gyventojams nereikia patiems skambinti ir teirautis, kada jų namuose bus šilčiau“,  –  sako „Mano BŪSTO“ administruojamame name gyvenanti Romualda.

Romualda ne tik gauna pranešimus apie šildymą ir kitas naujienas apie savo daugiabutį, bet ir naudojasi programėle „eBŪSTAS“. Moteris atsisakė popierinių sąskaitų, nes taip žymiai patogiau ir nėra veltui eikvojamas popierius.

Jei pasikeitė jūsų telefono numeris ir nesate atnaujinę savo kontaktinių duomenų, juos galite atnaujinti naudodamiesi „eBŪSTO“ savitarna, parašę į live chat arba paskambinę klientų aptarnavimo centrą numeriu 8 700 55966.