Kalba ekspertai

Klientės vargus išsprendė akimirksniu

Nesvarbu, kokios profesijos atstovas esi, tačiau kai už atliktą darbą sulauki padėkos iš klientų, tai yra geriausias veiklos įvertinimas.  

Jurgita sako jau buvo beprarandanti viltį, jog galės namuose naudotis normaliai veikiančiu vandentiekiu. Jai nepatogumų kėlė itin mažas iš čiaupo tekančio vandens slėgis. Moteris sako, jog buvo maloniai nustebinta, kai dėl šios problemos kreipėsi į namo priežiūrą vykdančią įmonę „Mano BŪSTAS“ ir sulaukė operatyvios bei kvalifikuotos pagalbos.

„Išties nemalonu, kai namuose iš čiaupo vanduo vos teka. Tai apsunkina kasdienius buities darbus ir, manau, kiekvienas su tuo susidūręs man pritartų. Todėl kreipiausi į „Mano BŪSTĄ“, nes tapo akivaizdu, jog savo jėgomis šios bėdos neišspręsiu. Žinojau, kad šios problemos sutvarkymas gali užtrukti, nes tai ne avarinė situacija, tačiau pagalbos sulaukiau itin greitai“, – pasakojo Jurgita.

Moters teigimu, atvykę meistrai akimirksniu nustatė gedimo priežastį ir ėmėsi veiksmų, kad būtų atstatytas normalus vandens slėgis. Be to, specialistai ne tik pašalino gedimus, bet ir patarė, ką daryti, kad toks gedimas nepasikartotų ateityje.

Pasiteiravus Jurgitos, ar darbus atlikę įmonės atstovai buvo mandagūs, moteris džiaugsmingai atsakė: „Taip! Žinokit, ir labai draugiški, ir atvyko greitai, kas be galo nustebino. Meistrai taip pat patarė, ką daryti, kad taip neatsitiktų dar kartą. Labai puikūs vyrai. Esu tikrai labai patenkinta šios bendrovės meistrų atliktu darbu“, – tikino laiminga „Mano BŪSTO“ klientė.

Greitai ir itin operatyviai pagalbos sulaukusi Jurgita minėjo, jog „Mano BŪSTO“ paslaugomis mielai siūlanti pasinaudoti ir kitiems.

„Rekomenduočiau kitiems dėl greito ir operatyvaus reagavimo, kurį dabar pademonstravo įmonės darbuotojai“, – pabrėžė moteris.