Kalba ekspertai Naudinga žinoti

„Mano BŪSTAS“ pataria: kaip išvengti elektros brangimo ketvirtadaliu?

Ne už kalnų liepos 1 diena, iki kurios šalies gyventojai turi pasirinkti nepriklausomą elektros tiekėją. Į ką reikėtų atkreipti dėmesį renkantis? Ką svarbu žinoti? Ar visomis įmonėmis galima pasitikėti? Tai – dažniausi klausimai, kurie kyla dar neapsisprendusiems gyventojams.

Ieško patikimų partnerių

„Aptarnaudami daugiabučius nuolat ieškome geriausių sprendimų savo klientams – įsigiliname ir lyginame skirtingų paslaugų tiekėjų pasiūlymus ir kainas. Taip ir dabar, vykstant elektros rinkos liberalizavimo procesui, daug dėmesio skyrėme patikimo ir stabilaus partnerio paieškai“, – sako Mindaugas Genys, įmonės „Mano BŪSTAS“ direktorius.

Elektros rinkoje veikiančių įmonių patikimumo klausimas kyla ne šiaip sau: elektros rinkos liberalizavimas yra naujas procesas, dalis nepriklausomų tiekėjų yra pakankamai jaunos įmonės, tad natūralu, kad gyventojams kyla nerimas.

„Esame daugiabučių namų priežiūros lyderiai, tad ir partnerystei renkamės analogiškas bendroves. Pradedame bendradarbiavimą su nepriklausoma elektros tiekėja „Perlas Energija, siūlydami jų paslaugas savo klientams visoje Lietuvoje“, – teigia M. Genys.

Ne tik sąžininga kaina

Anot jo, ši įmonė užtikrina ne tik sąžiningą elektros kainą ir paslaugos tiekimo sąlygas. „Perlas Energija“, kaip ir „Mano BŪSTAS“, siekia patogumo savo klientams. Gyventojus ši įmonė aptarnauja ne tik internetu, bet ir viename 2 tūkstančių „Perlas“ terminalų“, – teigia M. Genys.

Daugiabučių gyventojams aktualu ir tai, kad „Perlas Energija“ sutartyse neregėtų painių sąlygų ar žvaigždučių, o pateikiamos kainos būtų galutinės, tad jei susidomėjote, spauskite čia.

„Perlas Energija“ direktorius Vilius Juraitis antrina, kad bendrovė yra orientuota į paprastumą. „Siekiame, kad sudarančiam sutartį ir besinaudojančiam mūsų paslaugomis klientui visos sąlygos būtų 100 procentų aiškios ir suprantamos“, – sako V. Juraitis.

Siūlo neterminuotas sutartis

Gyventojams patogu ir tai, kad „Perlas Energija“ savo klientų neapsunkina terminuotomis sutartimis. „Visos „Perlas Energija“ sutartys yra neterminuotos, tad atsisveikinti sutarę gyventojai sutartį gali bet kada ir be jokių apribojimų nutraukti“, – teigia V. Juraitis.

„Perlas Energija“ nėra rinkos naujokai – patirtį jie perima iš kolegų, kurie mokesčių surinkimo ir klientų aptarnavimo srityje dirba per  20 metų. „Suprantame klientų poreikius ir esame pasiruošę atsakyti į visus kylančius klausimus“, – pasakoja V. Juraitis.

„Perlas Energija“ šiuo metu jau pasirinko daugiau nei 100 tūkstančių klientų, tad jei susidomėjote ir jūs, spauskite čia.

Nepasirinkus – elektros brangimas

Nepriklausomo tiekėjo galima ir nesirinkti – tokiu atveju už elektrą tektų mokėti net 25 proc. brangiau. Iki liepos 1 d. nepasirinkus tiekėjo, tolimesnį elektros energijos tiekimą 6 mėnesius, tik jau didesne kaina, užtikrins garantinis tiekėjas ESO.

Garantinio tiekėjo parduodamos elektros energijos kaina priklausys nuo vidutinės ankstesnio mėnesio biržos kainos ir bus perskaičiuojama kas mėnesį, pritaikant koeficientą 1,25.

Tai reiškia, kad gyventojai, nepasirinkę tiekėjo, už elektrą mokės elektros energijos pardavimo biržos kainą, padaugintą iš 1,25. Tuo tarpu tie, kurie pasirinko tiekėją, mokės biržos kainą ar fiksuotą nepriklausomo tiekėjo siūlomą kainą.