Kalba ekspertai

Mobilioji programėlė pakeitė gyventojų įpročius

2019 metais namų ūkio klausimus išmaniai per „eBŪSTĄ“ sprendė 81 tūkst. žmonių.

Daugiabučių, kuriuos administruoja „Mano BŪSTAS“, gyventojai būsto priežiūros klausimus pamėgo spręsti išmaniai – per vienintelę Lietuvoje veikiančią namų ūkio valdymo platformą „eBŪSTAS“. Kaip tai pakeitė jų kasdienybę?

„eBŪSTAS“ mobiliojoje aplikacijoje ir savitarnos portale „Mano BŪSTO“ klientai vos kelių mygtukų paspaudimu gali apmokėti sąskaitas, sekti, kiek jų daugiabutis turi sukaupęs kaupiamųjų lėšų, registruoti ir siųsti gedimus, virtualiu būdu dalyvauti kaimynų susirinkimuose bei priimti jo gyvenamąją aplinką ateityje pakeisiančius sprendimus.

Per praėjusius 2019 metus šios programėlės vartotojų skaičius stabiliai augo. Remiantis „eBŪSTO“ programėlės analizės duomenimis, unikalių vartotojų skaičius pernai išaugo 31 proc., palyginus su 2018 metais. Taigi, 2019 metais namų ūkio klausimus išmaniai sprendė 81 tūkst. unikalių vartotojų.

Sąskaitų už daugiabučio priežiūrą mokėjimas ir gedimų name fiksavimas – tai populiariausios šios mobiliosios aplikacijos funkcijos, kuriomis „Mano BŪSTO“ klientai naudojasi reguliariai.

Taip kaip „Bolt“ ar „Uber“ pakeitė žmonių pavėžėjimo mieste įpročius (ar prisimenate, kada paskutinį kartą skambinote, kad iškviestumėte taksi?), taip ir „eBŪSTAS“ pakeitė suvokimą, kaip galima spręsti savo būsto priežiūros klausimus. Laukimą prie telefono ragelio pakeitė mobiliosios programėlės, kuriose patogiai ir vienoje vietoje pateikiama visa reikalinga informacija, kur galima greičiau spręsti iškilusias problemas.

„Mano BŪSTO“ direktorius Mindaugas Genys sako, kad per metus praėjusius metus ženkliai išaugęs „eBŪSTO“ vartotojų skaičius tik įrodo, kad daugiabučių gyventojai būsto priežiūros klausimus linkę spręsti telefonu arba internetu, nes taip yra patogiau ir paprasčiau.

„Džiugu, kad mūsų klientai kasdienius būsto priežiūros klausimus tvarko per mobiliąją aplikaciją arba savitarnos portalą. Tai išties patogu. Neabejoju, kad šiemet ši tendencija tik stiprės, nes skaitmeninės paslaugos vis labiau pritaikomos mūsų kasdienėje veikloje“, – teigė M. Genys.