Kalba gyventojai

Tik vienas skambutis ir problema išspręsta

KAC
Klientų aptarnavimo centro darbuotojai gyventojų skambučius registruoja ištisą parą, 7 dienas per savaitę.

Ištikus nelaimei ar kilus klausimui dėl namų priežiūros, daugiabučių gyventojai atsakymą gali gauti net nekeldami kojos iš namų! Kvalifikuotą pagalbą jiems teikia visą parą veikiantis „Mano būsto“ Klientų aptarnavimo centras. Tuo įsitikino Dainavos mikrorajone gyvenantis Viačeslavas.

Žmonės ne tik skambina pranešti apie problemas, bet ir dėkoja už laiku ir kokybiškai atliktus darbus. Kaunietis Viačeslavas džiaugiasi, kad į jo pagalbos skambutį atsakyta operatyviai: „Paskambinau į klientų aptarnavimo centrą dėl perdegusios elektros lemputės trečiame aukšte ir jie iškart sureagavo ir pakeitė lemputę.“

„Malonu iš gyventojų gauti grįžtamąjį ryšį ir žinoti, jog mūsų darbas yra teigiamai įvertintas“, – teigia Klientų aptarnavimo grupės veiklos koordinatorė  Gintarė Juškaitė.

Netikėtai dingo vanduo ar elektra? Blogai šyla radiatoriai? Užsikimšo kanalizacija? Tai bėdos, užklumpančios dažną daugiabučio gyventoją. Blogiausia, kai tai įvyksta naktį arba švenčių dienomis. Atrodytų, nėra į ką kreiptis pagalbos ir būtina laukti darbo dienos pradžios, tačiau taip nėra. Užtenka surinkti numerį 8 700 55 966 ir pranešimas bus akimirksniu užregistruotas.