Kalba ekspertai Kalba gyventojai

Vartotojų verdiktas: TOP 5 „eBŪSTO“ privalumai

Daugiabučių namų, kuriuos prižiūri „Mano BŪSTAS“, gyventojai turi galimybę būsto priežiūros klausimus valdyti saugiai ir išmaniai per „eBŪSTO“ savitarną arba mobiliąją aplikaciją. Stengiantis gerinti paslaugų kokybę, tyrimų bendrovė KANTAR atliko „Mano BŪSTAS“ mobiliosios aplikacijos vartotojų tyrimą, kuris atskleidė, kokius privalumus labiausiai vertina klientai.

Gegužės pabaigoje tyrimų bendrovė „Kantar“ atliko „eBŪSTAS“ vartotojų apklausos tyrimą, kuris parodė, kuriuos mobiliosios aplikacijos pranašumus vertina klientai.

Paaiškėjo, kad patogiausia programėlės funkcija vartotojams –  tai sąskaitų tikrinimas (45 proc. respondentų). Antras pagal patogumą kriterijus – galimybė apmokėti sąskaitas savitarnos portale arba per mobiliąją aplikaciją (44 proc.), trečias –  gedimų name registravimas (19 proc.), ketvirtasis –  naujienos apie einamuosius namo reikalus (16 proc.) bei galimybė balsuoti virtualiu būdu – 9 proc.

Kauniečiai – Tomas, Laura ir Ramūnė būsto priežiūros klausimus sprendžia naudodamiesi mobiliąja programėle „eBŪSTAS“. Jie mielai sutiko pasidalinti savo nuomone bei patirtimi su kitais vartotojais.

Viena iš „eBŪSTAS“ aplikacijoje esančių funkcijų – fiksuoti, fotografuoti ir iškart siųsti namo administratoriui bet kokius daugiabutyje esančius gedimus.

Šia galimybe ne kartą teko pasinaudoti ir Šiaulių gatvėje gyvenančiai klientei Laurai, kuri patvirtina, kad mobiliąja programėle užfiksuoti gedimai pradedami tvarkyti greičiau.

„Aš esu nuolat visur skubantis žmogus, tad patogu, kad galiu programėlėje sužinoti ne tik visą informaciją apie gautas sąskaitas, bet ir spręsti kitus klausimus. Iškilus techniniams gedimams juos užregistruoti. Patogu, nes ne tik nereikia išeiti iš namų, bet ir nereikia skambinti į Klientų aptarnavimo centrą, kur kartais tenka palaukti ir ilgėliau. Mano registruoti gedimai paprastai sutvarkomi jau tą pačią dieną“.

Viename Naujamiesčio daugiabučių gyvenantis Tomas jau beveik metus naudojasi „eBŪSTAS“ mobiliąją aplikacija ir patvirtina, kad su ja tvarkyti bei apmokėti sąskaitas yra daug paprasčiau.

„Seniau gaudavau popierines sąskaitas ir vykdavau į artimiausią parduotuvę jos apmokėti, tačiau dabar sąskaitas apmoku per „eBŪSTĄ“. Tik gavus sąskaitą telefone iškyla pranešimas, kad sąskaita gauta, tad jeigu turiu laisvo laiko ją ir apmoku. Viskas paprasta ir nebereikia sukti galvos“, – dalijasi nuomone vyras.

Taip pat „eBŪSTAS“ mobiliąja aplikacija siūloma reikšti savo nuomonę ir balsuoti. Gyvenantieji daugiabučiuose periodiškai yra kviečiami dalyvauti susirinkimuose bei balsavimuose, tačiau ne visi gyventojai šią pareigą atlieka. Vieni neturi pakankamai laiko, kiti yra išvykę, o trečius atstumia dideli ir šurmulingi susibūrimai.

Štai Žaliakalnyje gyvenanti ponia Ramūnė pripažįsta, kad dėl pastarosios priežasties susirinkimuose anksčiau nedalyvaudavo.

„Aš labai nemėgstu didelių susibūrimų – esu šiek tiek uždaresnė, be to, dėl COVID-19 grėsmės vengių fizinių kontaktų. O internetu su džiaugsmu balsuoju, sprendžiu kitus būsto priežiūros klausimus“, – pasakoja daugiabučio namo gyventoja.

Tai, kad „eBŪSTAS“ tapo neatsiejamu būsto valdymo įrankiu, atspindi ir skaičiai. Bendras savitarnos svetainių ir mobiliosios programėlės unikalių klientų skaičius, lyginant 2020 metų birželį ir 2019 metų birželį, išaugo 53 proc., apsilankymų savitarnoje skaičius – 150 proc., mobiliosios aplikacijos lankytojų srautas – 268 proc. Šiuo metu mokėjimų kiekis per savitarnos portalą ir mobiliąją aplikaciją siekia net 75 proc.

Gegužės pabaigoje tyrimų bendrovė „Kantar“ atliko eBŪSTO vartotojų nuomonės tyrimą. Buvo apklausti 609 aktyvūs programėlės naudotojai. „Kantar“ yra pasaulyje pirmaujanti duomenų, įžvalgų ir konsultacijų bendrovė, daugiau nei 20 metų Lietuvoje teikianti rinkos, medijų, reklamos ir komunikacijos tyrimų paslaugas bei konsultacijas.

Programėlę „eBŪSTAS“ nemokamai galite atsisiųsti:

iš „Google Play“

ir iš „App Store“